Administratie

 

De tijd die een onderneming binnen het MKB gemiddeld besteedt aan de financiële administratie is veel hoger dan strikt noodzakelijk is. Denk aan werkzaamheden als de standaard boekhouding, de personeelsadministratie en het indienen van belastingaangiftes, dit neemt veel tijd in beslag bij MKB bedrijven. Gelukkig kun je als ondernemer de administratie in Breda - Oosterhout ook grotendeels uitbesteden. Alle zaken die teveel tijd in beslag nemen, of wanneer er specifieke kennis ontbreekt binnen de onderneming is het mogelijk externe hulp in te roepen. Johan Rinzema van OAMKB levert altijd maatwerk omdat elke organisatie anders is. Het automatiseren van standaard handelingen speelt een belangrijke rol bij het besparen van tijd en kosten. Ook zal de boekhouding op deze wijze online gecentraliseerd worden. OAMKB is de partner voor de volledige administratie.

De administratie in Breda - Oosterhout kan eenvoudiger, sneller en goedkoper. Neem direct contact op voor meer informatie.

Breng de administratie op orde

De boekhouding bijhouden is niet een activiteit waar ondernemers graag mee bezig zijn, tenzij je een boekhouding kantoor runt. Je moet een ingewikkelde dans uitvoeren met de Belastingdienst, waarbij een misstap snel gemaakt is. Door de tijd die verloren gaat aan de financiële administratie te investeren in de groei van de onderneming kan veel voordeel worden behaald. Er zijn vele mogelijkheden om de administratie in Breda - Oosterhout te stroomlijnen, denk aan deze manieren: 

Administratie in Breda - Oosterhout dichtbij en vertrouwd

Een groot deel van de administratie kan online geregeld worden. Dat geldt ook voor communicatie zoals het gebruik van e-mail, Whatsapp, Google+ en dergelijke diensten. Binnen het OAMKB netwerk zijn er veel specialisten die samenwerken binnen een collectief waarmee alle mogelijke uitdagingen afgedekt zijn. Dat betekent niet dat de administratie in Breda - Oosterhout onpersoonlijk hoeft te zijn. Johan Rinzema is naast de online mogelijkheden ook telefonisch bereikbaar, of direct in persoon. Bijvoorbeeld voor maatwerk adviezen, of wanneer je een sparring partner kunt gebruiken bij het bepalen van de toekomstvisie. De administratie invulling geven is slechts het startpunt, OAMKB zal je ook bij andere uitdagingen bijstaan.

Ervaar het verschil van online werken met een persoonlijk aanspreekpunt bij de administratie in Breda - Oosterhout, maak nu een afspraak.

Altijd met het oog op de toekomst

Wanneer je als ondernemer de administratie in Breda - Oosterhout op orde hebt kunnen we echt van start gaan met de toekomst in focus te brengen. Als OAMKB adviseur kan Johan je helpen bij het plannen van toekomstige investeringen, uitbreiding van personeel en begeleiden van bedrijfsovernames. Samen bewandelen we het juiste pad naar optimaal resultaat, op basis van een sluitende boekhouding en een overzichtelijke administratie.

Er is meer mogelijk bij de administratie in Breda - Oosterhout, Johan Rinzema van OAMKB neemt graag alle mogelijkheden met je door.